Ključne besede za SEO
Ključne Besede za SEO
Grajenje spletnih strani je veščina, ki jo želi obvladovati vedno več ljudi. Cilj, ki ga imamo v glavi pri grajenju spletnih strani pa je, da se s spletno stranjo uvrstimo čim višje na Google iskalniku. Da o tem cilju začnemo razmišljati, moramo na začetku določiti ključno besedo, na katero bomo ciljali. To so ključne besede za SEO.
Kot primer ključne besede lahko vzamemo ključno besedo indoor paintball arena in eno spletno stran, ki na to ključno besedo cilja. V spodnjem besedilu bostespoznali, zakaj se je spletna stran indoor paintball arena odločila za to ključno besedo ter kako ji uspeva ostajati tako visoko na Google iskalniku.
Kaj sploh so ključne besede
Ključne besede so besedne zveze, ki jih obiskovalci spletnih iskalnikov vpišejo v “search bar”. Ključne besede za SEO so lahko posamezne besede ali kombinacije veliko besed in jih najdemo v vseh različicah. Ključne besede se tudi razlikujejo po tem, koliko ljudji jih išče na mesec.
Pri izbiranju ključne besede moramo biti pozorni na vrsto ključne besede. Ključna beseda je lahko generična ali long tail ključna beseda.
Optimizacija spletnih strani na spletni strani seo-praktik.si
Ključne besede so pomemben del SEO dela. Če se želite naučiti več o ključnih besedah ter o drugih pomembnih SEO podatkih vam priporočamo, da obiščete spletno stran seo slovenija. Ta slovenjska spletna stran je vir ogromne količine informacij za vse, ki jih zanima optimizacija spletnih strani, zato bo prišla prav tudi vam.
Razlike med Long Tail ključnimi besedami ter Generičnimi ključnimi besedami
Long tail ključne besede lahko prepoznamo po tem, da so daljše, običajno vključujejo vsaj tri besede in so lahko dolge kot celotni stavki. Pomen l0ng tail ključnih besed je specifičen oziroma natančen. Long tail ključnih besed je veliko več kot generičnih ključnih besed. To pomeni, da so posamezne long tail ključne besede manj obiskane kot generične ključne besede.
Generične ključne besede so krajše, običajno eno ali dve besedi. Njihov pomen je splošen, kar pomeni, da imajo iskalci te ključne besede lahko več namenov in ciljov z iskanjem te ključne besede. Generičnih ključnih besed je manj kot long tail ključnih besed, posamezne pa so bolj obiskane.
Za vajo razlikovanja med generičnimi in long tail ključnimi besedami lahko vzamete spletne strani, kot so pisarniški stoli ter probate ugotoviti na kakšne ključne besede spletna stran cilja. So te besede generične ali long tail ključne besede?
Izbira ključne besede za SEO
Pri izbiri med tema dvema vrstama ključnih besed moramo biti pozorni na naše izkušnje v spletni optimizaciji ter kakšno spletno stran gradimo.
Za ljudi z manj izkušnjami na SEO področju priporočamo, da začnejo z ciljanju na long tail ključne besede. Na tak način boste ciljali bolj specifične teme. To pomeni, da kadar boste pisali članke, vam ne bo potrebno pisati ogromnih besedil.
Priporočamo vam, da se držite pravila vsaj 300 besed.
Pri long tail ključnih besedah boste lahko vadili vaše znanje o optimizaciji spletnih strani. Lahko boste poskušali nove stvari ter sami videli, kaj vam najbolj pomaga, da se uvrstite visoko na Google iskalniku. Kadar boste ciljali na long tail ključne besede, boste imeli veliko možnosti, da se uvrstite visoko. To je zato, ker na bolj specifične teme cilja manj ljudi.
Z vajo in časom boste postali boljši in boljši nakar vam priporočamo, da ciljate na vedno bolj splošne ključne besede. Tako se bo težavnost višala z vašim znanjem in izkušnjami in se boste največ naučili. Pisati boste morali vedno daljše članke in morali boste biti bolj previdni s tem, kako obdržujete stranke na svoji spletni strani.
Kmalu boste spoznali, da lahko začnete ciljati na generične ključne besede. Takrat bodo vaše strani morale vključevati veliko različnih vrst medijev, veliko besedila in veliko znanja. Vsa spletna stran bo se morala prilagoditi temu, kar je všeč strankam.
Namreč, kadar boste dobivali veliko ljudi na vašo spletno stran, boste morali upoštevati njihovo psihologijo. Tukaj bo optimizacija spletnih strani postala zelo zahtevna. Zato vam priporočamo, da si pomagate z vzgledi in primeri na drugih spletnih straneh.
Uporaba primera svetlobne kupole in spletne strani termotom.si pri izbiri ključne besede
Če nismo prepričani ali naj ciljamo na generično ali long tail ključno besedo, lahko obiščemo spletno stran, ki je trenutno najvišje uvrščena na ključni besedi. Vzamimo primer ključno besedo svetlodne kupole. Kot vidimo je spletna stran svetlobne kupole zelo dobro zgrajena spletna stran in bi potrebovali veliko znanja in izkušenj, da bi jo premagali.
Če ocenimo, da še nismo dovolj dobri, da bi zgradili boljšo spletno stran, potem se začasno umaknemo in poiščemo bolj specifično ključno besedo.
Spletna stran gumitehna.si z ključno besedo profili
Spletna stran gumitehna.si profili je zelo dobro zgrajena spletna stran in z znanjem, ki smo ga pridobili v prejšnjih poglavjih lahko vidimo, da je ključna beseda, na katero spletna stran cilja generična. Spletna stran gumitehna.si namreč cilja na ključno besedo profili.
Takšne spletne strani nam lahko veliko pomagajo, saj je pri vsakem delu dobro imeti nek vzgled, oziroma nekaj, s čim se lahko primerjamo.
Dodatne informacije o ključnih besedah in SEO optimizaciji: